SMLM 2019 Empoderémonos: ¡hagamos posible la lactancia materna!

La WABA (Alianza Mundial pro lactància materna), entitat que treballa conjuntament amb la OMS i UNICEF i coordina cada any la celebració de la Setmana Mundial de la Lactància Materna ha fet públic el lema coincidint amb la celebració del Dia Internacional de la Dona 2019. El lema de la SMLM 2019 serà “Empoderémonos ¡Hagamos posible la lactancia materna!” i vol convertir-se en una plataforma per exigir normes socials equitatives pel que fa al gènere, com el treball en equip entre les mares i les seves parelles per una lactància exitosa així com l’equilibri del treball remunerat i el no remunerat.

Amb aquest lema vol fer una crida als governs, sindicats, empresaris i organitzacions de la societat civil perquè defensin i implementin solucions innovadores i intel·ligents que condueixin a la igualtat de gènere i a millors tasses en lactància materna. La lactància materna és domini de la mare, ja que és la única que li pot donar el pit, tot i així quan els pares, parelles , les famílies i la societat en general la recolzen, les tasses en lactància materna augmenten. La lactància materna és un treball en equip. Capacitar a dones i homes com a pares en igualtat també permet facilitar la lactància materna.

Coneix l'associació
Logo marones lila.jpg

Som un grup de mares que degut a les necessitats de trobar un espai on trabar-nos per compartir, recolzar-nos i acompanyar-nos hem decidit associar-nos.

Posts actuals
Totes les entrades