SETMANA MUNDIAL DE LA LACTÀNCIA MATERNA 2018

El passat 6 d'octubre de 2018 vam portar a terme per primera vegada la cel·lebració de la Setmana Mundial de la Lactància Materna, amb el lema "Lactància materna. Fonament de Vida" amb el suport de l'Associació Dona Dóna Alt Empordà de Figueres i l'Ajuntament de Roses, i la col·laboració de Can Cairó amb brunyols boníssims, Natur Bio amb unes pomes exquisites, Herbodietètica Girasol amb uns snacks ecològics i Oh! Comunicació pel disseny del cartell.

A primera hora de la tarda vam realitzar la foto amb la Mònica Quintana a la platja de Roses, van participar 21 mares amb els seus nadons i va ser una foto preciosa.

Després a les 17h teníem una xerrada al teatre de Roses a càrrec d'Anna Maria Morales, mare, doula, terapeuta familiar i IBCLC, amb el nom de "Lactància materna. Fonament de Vida: Nadó d'avui, adult de demà".

Va ser un èxit d'assistència per part de mares, pares...

I per acabar un magnífic día vam gaudir de l'actuació i animació infantil d'en Jordi Pacheco.

Coneix l'associació
Logo marones lila.jpg

Som un grup de mares que degut a les necessitats de trobar un espai on trabar-nos per compartir, recolzar-nos i acompanyar-nos hem decidit associar-nos.

Posts actuals
Totes les entrades